In deze app werd alle productinfo over de Autocable-machines toegankelijk gemaakt voor bezoekers van hun beursstand. Video’s en slideshows snel kunnen weergegeven worden, ook op momenten dat niemand actief gebruik maakt van de ipad.

Voor Credo ontwikkelden we een handige sales-tool, waarin 5 Credo-merken ORBEA, CASCO, CROOZER, ORCA en PUKY voorgesteld worden aan de hand van sfeer- en productbeelden, aangevuld met productinformatie en video’s.

De Aquafin-elevatorpitch geeft hun werknemers de mogelijkheid om een korte omschrijving over het bedrijf en haar activiteiten te memoriseren. De lift met bijhorende knoppen bepaalt de lengte van de pitch (1 tot 5 min). De teksten worden indien gewenst voorgelezen.

Onze digitale publicaties zijn interactief (navigatie aan de hand van knoppen) en bevatten naast tekst en beeld-elementen ook video, geluid, animaties,… De publicaties zijn zowel bruikbaar op Windows en Mac computers, als op ipads en Android tablets.

Digitale publicaties zijn een handige sales-tool om het verhaal van uw bedrijf of product interactief te presenteren. Dit kan zowel on- als offline gebruikt worden en kan makkelijk verspreid worden (op eigen server, via e-mail,…). Voor de ontwikkeling en voor de verspreiding van deze publicaties is geen licenties of abonnementsformules vereist.