In deze app werd alle productinfo over de Autocable-machines toegankelijk gemaakt voor bezoekers van hun beursstand. Video’s en slideshows snel kunnen weergegeven worden, ook op momenten dat niemand actief gebruik maakt van de ipad.

Voor Credo ontwikkelden we een handige sales-tool, waarin 5 Credo-merken ORBEA, CASCO, CROOZER, ORCA en PUKY voorgesteld worden aan de hand van sfeer- en productbeelden, aangevuld met productinformatie en video’s.

De Aquafin-elevatorpitch geeft hun werknemers de mogelijkheid om een korte omschrijving over het bedrijf en haar activiteiten te memoriseren. De lift met bijhorende knoppen bepaalt de lengte van de pitch (1 tot 5 min). De teksten worden indien gewenst voorgelezen.

De About ipub publicatie bevat uitleg en voorbeelden over de mogelijkheden ervan. Interactieve elementen, navigatie, animaties, video, geluid, het komt allemaal aan bod aan de hand van voorbeelden.

Voor Takeda ontwikkelden we de visual aid van het merk Tiorfix. Deze visual aid wordt door hun vertegenwoordigers gebruikt om aan dokters en apothekers het Tiorfix gamma uit te leggen.

De Focus van KU Leuven is een interactieve publicatie gebaseerd op de gedrukte versie, waar een aantal video-fragmenten zijn aan toegevoegd. Deze publicatie is op verschillende manieren navigeerbaar: lineair doorbladeren; inhoudstafels met knoppen; zoekfunctie; paginaminiaturen enbladwijzers.

De portfolio presentatie van Altera bevat 9 cases en 12 categoriën: brochures, periodieken, print, POS, logo branding, advertenties, video motion, websites en APP IPUB.